Skip to content

Ako nás matematika ku vlajkám doviedla

Matematiku ani geografiu sme u nás doma s deťmi doteraz systematicky neriešili. Áno, krútili sme glóbusom a počítali magnetky z jogurtov, ale nebolo to cielené. Veď mali len 4 a 5 rokov, no zato otázok vždy plnú hlavu.

Prostredníctvom snáh Indície o rozširovanie metodiky výučby matematiky podľa prof. Hejného som natrafila na skvelé učebnice a učebné pomôcky. Pracovné zošity a karty drobcov veľmi bavia, ale hitom sú jednoznačne penové kocky.

Jedno popoludnie si stavali rôzne rady a hrady, no zrazu im prišlo poradie farieb akési povedomé. Začali skladať vlajky … „Mami, táto je odkiaľ?“ zaznievalo každú chvíľu. A tak sme „cestovali“, počítali a hlavne sa naozaj dobre bavili.

autor: Dana Palacková (Senec)

Indícia na Facebooku

Sledujte nás aj na Twittri @indiciaSK

Najčítanejšie články

RSS kanál článkov

Najnovšie videá

  • UPŽ 2018 Peter Halák - Záver konferencie
  • UPŽ 2018 Ivan Kalaš - Komenského recept na domácu paštétu, čiže Programovanie po novom
  • UPŽ 2018 Iveta Radičová - Moderný sociálny konflikt a jeho dôsledky

Archív správ