Ján Horecký: „Jedenkrát čapil, sedem ich zabil“ alias Globálne kurikulum - video | Indicia

Ján Horecký: „Jedenkrát čapil, sedem ich zabil“ alias Globálne kurikulum

Učebné predmety sú ako knižnice – zahŕňajú triedené a usporiadané informácie. Svet okolo nás je naproti tomu typický komplexnosťou. Do ktorého predmetu nepatrí fenomén „rieka“? Dá sa plnohodnotne vzdelávať inak než cez štruktúru predmetov? Ako maximalizovať prínos Projektu a nastaviť tímovú spoluprácu ako nevyhnutne žiadúcu? Deti vchádzajú do sveta s obrovskou chuťou bádať, ako využiť túto energiu pri vzdelávaní? Príspevok odpovedá na tieto a ďalšie otázky cestou konkrétnych krokov, ktorými celá škola prechádza počas časti školského roka od ohlásenia výzvy až po prezentáciu finálnych produktov.